Pe aripile destinului

septembrie 2, 2009 at 11:43 pm (Uncategorized)

A trecut si vara cu nr. 22 din viata mea… ar trebui poate sa povestesc cum a fost si sa imi cer scuze in primu rand „mie”, ca nu am scris de atata timp, normal ca nu o voi face. E toamna, degeaba imi vorbesc toti ca inca e vara, eu simt deja mirosul frunzelor uscate din parc, asa ca e timpul pentru bloging, hehe.  2009, un an cu bune si rele calatorit? Putin. Invatat? Mai mult, dar vara a fost la un nivel grande. Dupa un hop… a urmat Montenegro, acolo unde sunt si noaptea pietrele fierbinti, dar pe langa placuta caldura vine dezamagirea de litoral si… Budva? Nimic deosebit, totul arata ca un targ un pic mai mare, fete stilate si fete dezbracate. Cele cu stil? Sarboaice… cele dezbracate? Romance 🙂 doar fac parte din grupu pitzipoance.org. La anu? Grecia sau Croatia cu siguranta, asta daca nu am noroc de ceva mai bun cu miros de Arabia. A urmat Belgrad, orasul care nu doarme, unde e mereu vara si unde ma voi intoarce mereu cu drag. Zrenjanin, festivalu berii, festivalul pompierilor,etc… plus festivalul obiceiurilor de nunta unde au fost invitati si akud Mladost. Orasul parea atat de viu incat cu greu iti venea sa  pleci din acel loc de sarbatoare. Urmatoarea oprire?Satul Centa, despre care pot spune atat: oameni primitori. De mult nu am intalnit oameni atat de darnici, cu bunavointa, vorbareti si de ce nu?! Frumosi… fetita noastra, Sandra ( a lu Tanja si a mea) merita un mare pupic.

Pana una alta, e toamna asa ca ne vom intalni mai des, cu ganduri sper eu bun. Astept sa inceapa scoala si mi-am scurtat unghiutele, apoi sa inceapa facultatea sa avem ce invata.

Let’s play the sweet autumn, first lesson:  SEPTEMBER!

Lasă un comentariu