hope of the soul

ianuarie 16, 2009 at 1:39 am (Uncategorized)

f245

Se întunecă usor usor,eu sunt artist se aude ţipând dintro cameră alaturată… un suflet de om se zbatea, a vrut sa se prinda de o ultima creanga din copacul stralucit ,dar orgolui la doborat din nou.Vrea sa arate lumi că poate , se zbate cu furtuna ,cu fulgerul care nepăsător loveste crengile pomilor ,eu sunt artist sufletul îi sopteste dorindu-si să încerce pentru ultima oara să se desprinda de aceasta lume stiintntzifica… in zadar mintea ii dicteaza alceva,e un razboi teribil intre dorinţa sufletului si orgoliu de om…eu sunt artist,plângănd se aude din ce in ce mai tare vocea pierduta a unui suflet rătăcit in acest univers magnific dar totşsi atat de trist,o ultima incercare,o ultima zvâcnire a dorinţei ,si totusi drumul pentru implinirea dorintzei este mare ,imposibil ,doar k mintea coordoneaza corpul ,sentimenele am inceput sa le călcăm nu mai pretzuim frumosul sufletului ,toata lumea vrea frumusete exterioară ,eu sunt artist ,se auzea din ce in ce mai rar semn că dorintza nu i-a fost implinita… saracul suflet… acuma plange… asteapta o alta viatza… Corpul omenesc nu formeaza un intreg cu sufletul ,organele sistemele ,aparatele formeaza un tot unitar …insa sufletul si mintea sunt in razboi continu… eu sunt artist se auzea in soapta dintr-o camera intunecata, ardea numa-i lumina telefonului cu sperantza k va primi un telefon de la un prieten, de la un sufelet precum al lui,artist……

Eu sunt artist, s-a mai stins o stea!

Wednesday July 19, 2006 – 05:12pm, Radin Goriţa Anita

Lasă un comentariu